Wycena zlecenia – Klient przesyła zapytanie o wycenę konkretnej pracy na e-mail.
Również można zamówić telefonicznie lub osobiście.
Drukarnia Eko wydruk przesyła ofertę klientowi.
Zamówienie – W oparciu o wycenę Klient wysyła zamówienie do Drukarni.
Przesłanie projektu – Równocześnie z wysłaniem zamówienia należy przesłać projekt graficzny do Drukarni na adres info@ekowydruk.pl lub na ftp. Na tym etapie możliwe jest wstępne szacowanie terminu realizacji.
WeTransfer
PLIKI PROSIMY NAZYWAĆ „ImięNazwisko nr zamówienia” i wraz z opisem zamówienia przesyłać przez stronę www.wetransfer.com
wpisując e-mail odbiorcy (friend’s mail): info@ekowydruk.pl
W przypadku realizacji zamówień od nowych klientów potrzebne bedą dane do faktury które można wysłać na adres e-mail.
Drukarnia na podstawie przesłanych danych wystawia fakturę proforma na zaliczkę określoną w ofercie i wysyła klientowi e-mail. Klient wpłaca określoną zaliczkę na konto Drukarni i wysyła potwierdzenie wpłaty e-mailem.